Gick bra på jobbet och i stallet!

Det gick väldigt bra att jobba idag! Jag fixade journaler nästan hela tiden, men det var kul! :)

När jag kom till stallet så hade jag förväntat mig att det inte skulle vara någon där alls, men det var ganska många där. Jag tog in Clooney och tränade honom på att lyfta hovarna och så. Jossan hjälpte också till lite, så att han ska bli van med att fler kan lyfta hans hovar. Han var så duktig så! Om jag är jättelugn så blir han också det, så det är väldigt bra. Då förstår han att det inte är nått farligt!


Vill ni som ska till skolan imorgon veta en sak?
Jag är ledig och kan sova hur länge jag vill :D (har sagt det några gånger redan men i alla fall :D )

Nu sitter Tindra och jag här och har det mys! Ska nog sätta på en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0